Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 7 d’abril del 2013

EL PELÍCANO, EL MONO I LA JIRAFA de Rohal Dahl

Aquest segon trimestre hem fet una altra lectura col·lectiva. La primera va ser "El fantasma de l'escola" que ens transportà a una història terroríficament divertida i aquesta segona ens ha transportat a un món on els animals parlen i tenen un ofici de rentafinestres. Una història fortament divertida que ens ha fet reiure i viure el moment de lectura com a un moment molt esperat de la setmana.

Una de les dinàmiques d'animació lectora ens va dur a fer de publicistes. Conversarem sobre un parell d'idees que ens ajudarien a pensar- ho:

  • Un anunci publicitari ha de cridar l'atenció.
  • A la història empren fer ús d'una falta ortogràfica per captar l'atenció de les persones "SE BENDE"
  • S'ha de cuidar l'estètica.
  • Ha de tenir un missatge clar i directe: L'ESLOGAN PUBLICITARI:
    • Un eslogan publicitari és un missatge clar i directe que t'anima a comprar un producte o en aquest cas contractar els serveis d'uns rentafinestra.
L'OBJECTIU que teníem era fer un CARTELL PUBLICITARI per l'equip rentafinestres del mono, el peli i la girafa de la novel·la. Aquests varen ser el resultat dels nostres treballs:














QUÈ VOS PAREIX?

1 comentari:

  1. jajajaa m'ha encantat! els meus alumnes de tercer també l'han llegit i els ha agradat molt, i els de quart encara se'n recorden del llibre i hi guarden un bon record.

    ResponElimina