Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 24 de maig del 2013

LA BIBLIOTECA D'AULA: UNA GESTIÓ I ORGANITZACIÓ CONTINUA


És increïble veure  com  els propis infants treuen les seves pròpies  estratègies per mantenir organitzada la biblioteca a la pissarra auxiliar que hi tenen.
Si observau la pissarra apareixen diferents tipus d'informació:
  • L'abecedari perquè una de les variables de classificació dels llibres és classificar- los per ordre alfabètic, a partir de la primera lletra del títol. D'aquesta manera el tenen present.
  • Apareix el codi que utilitzem dels llibres: blau informació, vermell còmics...
  • Apareix la llista dels infants que falten per entregar llibres.
  • I una nota recordatòria que falten graelles per fer el resum una vegada han llegit el llibre.
És increïble viure com els propis infants generen estratègies pròpies des de l'espontaneitat per poder funcionar i posar en marxa la biblioteca d'aula.

ENHORABONA MINULUMIERE, CADA DIA EM SORPRENEU MÉS.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada