PERÒ UN DIA MÀGICAMENT APAREIXEREN DINS EL SEU BOLSO. ES VA POSSAR TANT CONTENTA QUE COMPARTÍ LA SEVA MÀGICA HISTÒRIA AMB NOSALTRES. NOSALTRES ENS QUEDÀREM BOCABADATS, I RECORDAREM HISTÒRIES MÀGIQUES ON QUALQUE COSA MÀGICA HAVIA PASSAT I EN FÉREM UNA NOTÍCIA QUE COMPARTÍREM AMB LES NOSTRES FAMÍLIES.
AQUESTA CONVERSA VA FER ENCENDRE LA BOMBETA A NA KLAUDIA QUE PREGUNTÀ NA MÒNICA: PER QUÈ NO ESCRIBIM UNA CARTA A LA JAJA QUARESMA PER SABRE SI HA ESTAT ELLA QUI MÀGICAMENT HA FET APARÈIXER LES ULLERES? I SI EN FEM UNA DEMANANT ALS DIFERENTS PERSONANTGES MÀGICS? AIXÍ PODRÍEM AVERIGUAR QUI HAVIA ESTAT.
LA IDEA VA PARÈIXER GENIAL A CLASSE, I TOTS ENS POSAREM A FER FEINA DE VALENT. FÉREM UN LLISTAT DE TOTS ELS PERSONATGES MÀGICS QUE PODIEN SER, CADA UN TRIAR EL PERSONATGE QUE MÉS LI AGRADAVA I DESPRÉS ESCRIVÍREM LA CARTA FENT LA PREGUNTA CLAU: HAS ESTAT TU QUI HA FET APARÈIXER LES ULLERES DE NA MÒNICA?
PERÒ CLAR LA CARTA NO LA PODÍEM ENVIAR PER CORREU A TRAVÉS D'UNA BÚSTIA QUE FEM SERVIR NOSALTRES AL NOSTRE MÓN, HAVÍEM DE CONSTRUIR UNA BÚSTIA MÀGICA, I ENS POSAREM MANS A L’OBRA CONSTRUINT UNA BÚSTIA EN FORMA DE PRISMA.
LA DECORAREM D'UNA MANERA MÀGICA PERÒ ABANS TINGUEREM QUE CALCULAR COM ENS REPARTIRÍEM ELS 26 NINS I NINES DE LA CLASSE PER PINTAR- LA MÀGICAMENT. PENSÀREM QUE COM LA BÚSTIA ERA UN PRISMA, I UN PRISMA TÉ SIS CARES PODÍEM FER SIS GRUPS DE NINS I NINES I CADA GRUP PINTAR UNA PART ACORDADA PRÈVIAMENT.
PERÒ.. DE QUANTS INFANTS CADA GRUP? DE LES DIFERENTS PROPOSTES DE COMBINACIONS POSSIBLES EN VOTAREM UNA I LA SOLUCIÓ VA SER: FARÍEM 4 GRUPS DE 5 PERSONES I UN GRUP DE 6.
I AIXÍ ENS POGUÉREM POSAR A DECORAR LA NOSTRA BÚSTIA MÀGICAMENT ...
PERÒ ENCARA QUE LA NOSTRA BÚSTIA ESTAVA ACAVADA, I ERA MOLT MÀGICA PERQUÈ L’HAVÍEM PINTAT AMB MOLT D’AMOR, HAVÍEM DE FER QUALQUE COSA MÉS PER ASSEGURAR- NOS QUE LES CARTES ARRIBASSIN. QUÈ PODÍEM FER PER FER- LES ARRIBAR? UN CONJUR MÀGIC:
I EL CONJUR MÀGIC VA FUNCIONAR, LES CARTES S'ENVIAREN I TINGUÉREM LA RESPOSTA:
LES ULLERES ES TELETRASPORTAREN GRACIES A LA INTENSITAT DEL DESIG D’AMOR QUE NA MONICA TINGUÉ PERQUE APAREIXESSIN JA QUE LES ULLERES PER ELLA SIMBOLITZEN L’AMOR QUE SENT PER LA SEVA MARE QUE ÉS MOLT INTENS.
I AFEGIREN UNA PD ON ENS PROPOSAVEN UTILITZAR LA BÚSTIA PER ENVIAR- NOS CARTES. AL QUE SE'NS ACUDÍ UTILITZAR UNS MOBLES AMB CASSILLERS PERQUÈ EL CARTER LES POGUÉS REPARTIR.
I ÉS AQUÍ ON SORGÍ EL PROBLEMA D'AVUI PENSAT PER EN JAUME: COM REPARTÍREM ELS CASSILLERS?
AVUI ENS HEM REUNIT PER RESOLDRE- LO.PRIMER HEM AVERIGUAT QUE ELS CASSILLERS DELS MOBLES NO BASTAVEN PERQUÈ N'HI HAVIA 21 I SOM 28 PERSONES A LA CLASSE ( 25 INFANTS+ NA KLAUDIA+ N'ÀLEX+ NA MÒNICA) COM ELS REPARTIRIEM.
CADA PETIT GRUP TINGUÉ TEMPS PER PENSAR, DISCUTIR, COMPTAR, REPARTIR ... DESPRÉS COMPARTÍREM LES MANERES DE PENSAR I FINALMENT TRIAREM LA QUE TRES GRUPS HAVIEN COINCIDIT:
7 CASSILLERS SERIEN COPARTITS PER 2 PERSONES I 21 EL TINDRIEN INDIVIDUAL. TOT JUNT FA 28, QUE SOM EL NOMBRE DE PERSONES QUE SOM A LA CLASSE.
I AIXÍ TALMENT VOS CONTAM VA PASSAR I SI NO ÉS MENTIDA ÉS VERITAT.
Enhorabuena por el blog.Vaya clase más chula la de 2ºA, además los alumnos y las maestra son majísimos!!!
ResponElimina